*

264280-190

Idag ska jag på dejt ;) jajjemen å amy winehouse har klart coolaste frillan!

image192

*

image189
image188

*

image187
Igår blev jag stoppad av polisen, i blacka till på köpet. Trodde de strunda i oss här ute på landsbyggden. ne ne Å så går de på mig jag som är säkert den laglydigaste här i byn, Åå MY!!
Idag är jag själv, helt ensamen. Känns det som iaf! Visserligen är mama å papa hemma, så var liza här förut, då var det roligare. Men nu när jag sitter här alldeles själv (bortsett från muffla). så är det så tomt utan dig, känner mig så ensam. vill ju ha dig här nu.

nästa vecka är det hård träning som gälle´r, jajemen har haft en liten svakca nu när det varit pissväder så att säga, har inte velat sprungit då blir så himla halt å grejjer.
Ja igår så hade jag min nya klänning, så stod jag å bättra på makeupet lite så tappade jag marscara borsten på min nya klänning, lixsom vad kan jag säga mer än att igår var en jävla Bajsdag!!!
nee dags för mig att fixa min arbetsordning? vet itne vadf man säger den ordningen jag ska jobba, låter lite bättre.så jag inte kommer dit imorgon å inte har en susning om vad jag ska göra

so long kisskids

*

Det är patrtaj idag, å jag väntar på att mina naglar ska torka :) har druckit lite pineapple jammi jam! liza å jag var på city(kände för att skriva playan, shit var bra det hade låtit) men vi var på stan idag, shoppade lite. konstig nog hittade jag grejjer på rean, breukar aldrig annatrs hitta grtejjer där, men en knlänning å en längre tröja, skit snygga Båda två :) FIA det är väl festival i linkoping idag va, varför har inte du ringt ? :( hehe! ring dåå bruden! nee jag kan ju ringa hihi.. Ana ana Asså!

Kyss babes

*

image186
kommer ni ihåg hjalle å heavy, med i på rymmen tror jag å gjorde en skiva, Robbelibobbelibobban, ha om robert ashberg tror jag det var,  hehe goingar!  det programmet var väl rät roligt har jag för mig! han paul "ulf" tilly i Ica reklamen var ju oxså med där, han kom & hälsade på oss i blacka, å frida skulle rita en teckning till dem :D haha!
 
image185

*

image184

jäklar vad jag hatar myggor, iafall när de lämnar små kliande bullar på mig! kliar sönder mig helt. Men min chef kom med ett tips, att man ska använda en borste med typ "gummi/plast", aa en mjuk borste iaf, då kliar man ju bra,  men inte så man får sår. Har inte provat det än har ingen sådan borste, men får väl allt skaffa mig en, för så här kan vi inte ha´t.  har precis kommit hem från jobbe, ska dra en dusch snart. härligt att bara jobbe 4 timmar, men det ger ju inte så mykke cash! Imorse fick jag ta bussen till jobbe pg a pissiga regnet, skit trist att det börjat regna igen, vill ine ha regn. det är säkert massa folk på stan idag bara för att det är dåligt väder, gaahaa jag som tänkt åka in till stora norrköping å flowa runt i butikerna. Men vist jag gillar när det är mycket folk, men inte förmycket, så att det bli långa köer vart man än befinner sig!
Fick lite är ja rätt mykke beröm idag på stället jag jobbar, det sitter ju inte helt fel med lite credit ;)

image183

Pys heting

*

image182

Sean kingston feat. Paula deanda - There´s nothin

*

image181

okeeee inge sthlm blev det för mig ihelgen. skit tråkigt, men så äre går väl fler tåg!
Jag har just nu inget alls att göra på jobbet, gjorde ju klart allt ting förra veckan, eftersom jag trodde att barnen skulle börja skolan den här veckan efter att min chef sagt det, men så vare inte, utan de börjar nästa veck. men det springer ju omkring några lärare så de får jag väl gå å städa efter. ihelgen iaf så har det vart augusti festen, var inne på marknaden i fredags med liza(i spöregnet), så i lördags var jag med pappa å mamma på hällesta marknad sen åkte vi till norrköpings marknad, pappa å jag stannade nog vid varenda öltält å tog oss en jäkel, så sen var jag med hannah på kvällen, drack lite smått å gott å lyssnade på skön musik som melody club & roxanne, på roxanne stod vi nästan längst fram, dö härligt reggae band alltså!

Få se vad det blir för sköj idag, ska iaf springa av mig lite in the wood, så blir det familjetripp handling till maxi. ska nog plinga frida höra hur han haft det där bortai uppsala. 

image180
  
Pys sexy

*

image177
Dålig uppdatering häyn asså, but who can blame me? When the weather is so lovely.
har börjat jobba på grebyskolan nu, skönt än så länge när det inte är massa ungar över allt, men nästa vecka börjar de skolan :/ Å massa myggbett har jag fått mest på fötterna, kliar som faan. hate it! Söndad natten sov jag kane nån timme för att det kliade, kunde inte låtta bli att klia, så låg där typ hela natten å klia sönder mig. Mikies kunde inte heller sova för att jag kliade hela tiden å för att det var så himla varmt, inte ens fläkten hjälpte.

image178

nu efter att det blivit så fejjnt väder ute, så känns det som att jag bara måste göra saker ute. Jag har börjat springa, cykla lite mer (dels pg a jobbet med) och känner mig lite positivare till att hitta på saker. 

Nej nu ska jag springa lite, 


Pys

RSS 2.0