*

image177
Dålig uppdatering häyn asså, but who can blame me? When the weather is so lovely.
har börjat jobba på grebyskolan nu, skönt än så länge när det inte är massa ungar över allt, men nästa vecka börjar de skolan :/ Å massa myggbett har jag fått mest på fötterna, kliar som faan. hate it! Söndad natten sov jag kane nån timme för att det kliade, kunde inte låtta bli att klia, så låg där typ hela natten å klia sönder mig. Mikies kunde inte heller sova för att jag kliade hela tiden å för att det var så himla varmt, inte ens fläkten hjälpte.

image178

nu efter att det blivit så fejjnt väder ute, så känns det som att jag bara måste göra saker ute. Jag har börjat springa, cykla lite mer (dels pg a jobbet med) och känner mig lite positivare till att hitta på saker. 

Nej nu ska jag springa lite, 


Pys

Kommentarer
Postat av: tuttaa

anna jag har en fin-rolig bild jag måste visa dig :)

2007-08-09 @ 00:38:44
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0