*

Det är patrtaj idag, å jag väntar på att mina naglar ska torka :) har druckit lite pineapple jammi jam! liza å jag var på city(kände för att skriva playan, shit var bra det hade låtit) men vi var på stan idag, shoppade lite. konstig nog hittade jag grejjer på rean, breukar aldrig annatrs hitta grtejjer där, men en knlänning å en längre tröja, skit snygga Båda två :) FIA det är väl festival i linkoping idag va, varför har inte du ringt ? :( hehe! ring dåå bruden! nee jag kan ju ringa hihi.. Ana ana Asså!

Kyss babes

Kommentarer
Postat av: tuttaa

ameeeh. det är en skitfestival för kidsen alltså. men du kunde ju kommit in ändå tycker jag. åtminstonde ringt, din lilla näbbmus

2007-08-19 @ 20:14:48
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0