*

image333
julen börjar ta slut å nu vankas det nyår, måste köpa mig en tjusig klänning tills dess. Uhla
Haft en trevlig jul, varit med familjen å fått fina klappar. Sören chamören var tomte, å hade en hjälpnisse med sig som hette Felicia. Jobbade igår med på borgen 20 - 04, lite trött idag men fick sova tills kl 3, å det var skönt  tamefaan.
 mikies å min gran   mama å papas gran
 tomtefar    felicias 2a jul


Pys


*

image328
Jobbat idag till 2. Jobba morrn med på iss 6.30 - 14.00 å sen börjar jag jobba 17.30 på borgen. Sista dagen, shit fort det går. det är härligt och snart är det jul. hoho!´ska baka lite pepparkakor, rocky road och smörkola. mums, får se om jag gör något idag annars får det bli i helgen. Köpte en kjol som det är en t-shirt fastsydd på igår. men jag vill inte ha t.shirten så har sprätta bort den. nu är den mykke tjusigare. Idag har jag slagit in paket, blev visst inte så många som jag trodde.den är veckan har jag mest shoppa grejjer till mig själv, vilket jag iofs förstjänar. fick ju 500:- i dricks sist jag jobba med, passa fint i plånboken 

Pys

*


image325image327
vilken frilla är snyggast?

*

image322



en jobbar kompis te mig fråga om jag kan cykla? hehe trodde det var självklart att alla kunde de!?

image320
hösten är förbi, ge mig snö då

                                                                                                                       

världens fulaste fick nere i hörnet 

*

image317image318

går med mina snowjoggings

image316
Min gamla polare "hamburger"

image315
Pysipys


*

image312
Oke, jag har ju fyllt hela 20 år nu. Vart på systemet å allt.
Här är lite grejjer jag fick:

Disktrasor, diskborste,svampar
Körkort (allt är betalt å klart, bara jag å min motivation som fattas)
tvål
hårspray
block
presentkort, New Yorker 400:-
Presentkort, hennes 300:-
klocka
spa produkter
shampoo å grejjer
presentkort, Systembolaget 200:-
kaffe (någon tycker jag ska börja pimpla kaffe)
tomtar
symaskin
sytrådar
vaser
mini fyrairad spel
sudoko spel
jul bordstabletter
guldhalsband
vantar
guldspray
toffsar
tops
mixer
toarulle hållare
snögubbe tvål
mini ufo lampa
julstjärna (blomma)
rosor
pelargonier
fjärilsbrosch
lotter, med vinst :)
pengar
sällskapsresan boxen

*

My birthday.

and work all night long, all night.

image311


RSS 2.0