*

image328
Jobbat idag till 2. Jobba morrn med på iss 6.30 - 14.00 å sen börjar jag jobba 17.30 på borgen. Sista dagen, shit fort det går. det är härligt och snart är det jul. hoho!´ska baka lite pepparkakor, rocky road och smörkola. mums, får se om jag gör något idag annars får det bli i helgen. Köpte en kjol som det är en t-shirt fastsydd på igår. men jag vill inte ha t.shirten så har sprätta bort den. nu är den mykke tjusigare. Idag har jag slagit in paket, blev visst inte så många som jag trodde.den är veckan har jag mest shoppa grejjer till mig själv, vilket jag iofs förstjänar. fick ju 500:- i dricks sist jag jobba med, passa fint i plånboken 

Pys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0