.


image45

Jobbat lite idag då, till 11.15. skönt att sluta tidigt men det ger ju inte så mykke kosing.
Efter jobbet cykla jag till ica, för jag hade bestämt mig för att laga mat & baka (händer inte alls för ofta).
Jag gjorde en rätt som hette flygande jakob. sisådär god & så svämmade den över, he! Sedan skulle jag baka drömrulle, första blev bränd, sen andra jag gjode hade jag glömt att sätta på ugnen igen, så undrade varför det tog sådan tid för den att bli klarr, sen aha, den var inte på. sen blev den klar iaf, så när jag hade vänt på den på bakplåts pappret så säger lisa att jag skulle ju haft socker under. Hmm, ja vi vände den å lade på lite socker. sen skulle jag göra fyllningen, visade sig att jag hade läst helt fel på receptet, så istället för att den skulle bli som en smet klet, blev den flytande. så jag cykla till kiorren å köpte grädde som tillbehör. det blev gott smaka nästan som kladdkaka. så det blev inte helt lyckat men ändå inte helt misslykat heller.
Imorgon ska jag nog allt åka tidigare till jobbe så jag hinner träna innan. Yeehaw! ska kika på film tänkte jag så jag somnar nån gång, ska upp rätt så tidigt, runt halv 5. 


image46image47
image48
liza & ana 


 !Adios guapas¡

Kommentarer
Postat av: tuttaa

oh handsomes ;)

2007-07-03 @ 21:54:39
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0