*

måndagen blev det jobb som vanligt, efter jag jobbat klart, var jag med lisa å felicia laga mat å så, sen cykla vi till affären, sen bestämde vi oss för en picknick i parken, lite gotti gott med oss prome vi ner och satte oss å njöt av allt lugn, kollade på molnen. Sen kom frida bort och ville oså ha picknick. sen vare bara lugnt, vi gjorde inte så mycket gjorde lite toastsmörgåsar när vi kommit hem till mig.   
tisdagen började med att jobba lite, vaknade rätt så sent så han inte äta frukost direkt, men det var självklart skönt att sova lite längre. After work åkte jag, lisa å felicia in till stan i linköping. tänkte shoppa bort lite pengar, hittade rätt mycket snyggt, men antingen såg det konstigt ut eller så var det  för litet. attans att man ska vara så himla runder.
nej nu ropar mikies att det är allsången, he! kul att sjunga med ju om det är någon going!



pys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0