miss ana

Inatt vaknade jag vid 4, då var det några bilar som körde runt å sladda å gasa utanför oss, det var värsta livet.

Kändes skönt av börja kl 07.45 idag. Men imorgon börjar jag 6, hoppar in lite för maggan på dagiset.

ja efter jobbe åt mammsen å jag lite mat, efter de cykla jag till kiorren (det är ju så långt, he!) Sen var vi världens slöisar, låg ute med kuddar å fleecepläd på (blåste en aning kallt) å läste en varsin tidning. För mig blev det lite Glamour läsning medans mamma uppdatera sina kunskaper om mat å dylikt i Allers å Allas.



  image28

Sunglasses, asos
Pink peep toe, asos
Bag, asos
Yellow shoe, asos
Gold shoe, asos

Pink skirt, fendi



Kommentarer
Postat av: Denise

brillorna, färgglada skorna och kjolen var riktigt snyggt ;)

2007-07-03 @ 21:26:27
URL: http://stjarnpojken.webblogg.se
Postat av: nasime

guld skorna var riktigt najs :P

2007-07-05 @ 19:27:41
URL: http://missbrown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0