*

image278
image283
Idag har jag absolut ingenting att göra, å det är lördag till på köpet. Jag lever som en 56 åring, Tant ana!  
I wanna do it, Men igår var jag iaf i linköping med hannah, vi hälsade på världens bästa: Fia så klart.
Käkade en bit mat, vet inte vad det var för restaurang, en blanding av kina, thai, indisk typ. Vi käka iaf kyckling å curry men det smaka inte särskilt mykke curry å det såg mer ut som spenat. men det slank ner fint. Sen gick vi till bion å tjakkade biljetter till the keartbreak kid, var inte speciellt bra. Men innan bion drog vi till 55an å fixa lite gott att dricka, blev en varsin lakrits shot för mig å fia, Jam jam borde det heta. Så blev det en Pineapple för mig öl till fia å en allt för stor päroncider till hannah, tack vare fia. hehe! Efter bion så åkte hannah å jag hem, vi frös nästan ihjäl, svin kallt.. å även på tåget var det kallt, men varmare än ute iaf.
så när jag kom hem blev det mjukisbrallor, strumpor å längtröja att sova i. skönt.
jag måste allt köpa vinterkläder.

image281 image285
Å idag har jag bara sett på film, städat å tvättat. går väl inte ut i det här vädret frivilligt heller.
image280 image282

Pys

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha. men hoppas du passar i det då :D

2007-11-12 @ 20:56:10
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0