*

image255

Yeehheee, har varit dåligt med skriveri här. jag har faktist flyttat hemmifrån, ej haft internet fören nu.. så numerna bor jag i stan med min sexy..känns ju tufft att lämna mamma å pappa men nån gång måste det ske..
Igår var det konsert på folkets hus i blacka, det var kidz of babylon, kapten röd å svenska akademen. de var skit bra, alla stod å gunga till reggae´n förutom några som var utomhus å muckade gräl med varann, himla busar. idag blir det lite städning å tvättning, taco jammi, å kanske utgång ikväll.. får se vad de där bruttorna säger. men jag vill dricka vin idag, men kan ju inte köpa själv på systemet, sad sad.. får tjuva lite sprit av mikiesen..

Pys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0