*



One day to go.
Har vart i stan å kikat runt, inhandlat det sista inför resan, bara köpa lite smått å gott kvar att ha på flyget å kanske någon tidning.  Å igår var ja på stan med liza å felicia hittade då en tjusig klänning på Greencha för halva priset. men den var på tok för lång för mig å lite stor vid tuttarna(kan inte förstå det, he!) så fick ta fram symaskinen, sy in å sy upp lite. den blev skit bra tyckte jag. Ska bort till frida snart, så ska jag handla lite gott å fixa med pengar ås grejjer.. sen ska jag bara glotta på tvn å tända ljus, så himla kallt jue å pappsen som inte vill sätta på värmen, men jag smyg sätter på elementen uppe hos mig ändå!

image202
Min nya omsydda klänning från Motel

Pys gull

Kommentarer
Postat av: Fridiii!

jäkla unge att bara åka bort så där =P..!
Naevars skojja bara, hoppas ni får det underbart!!
See yah!!
Pöss!

2007-09-06 @ 18:06:11
URL: http://redemptionssong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0