Haru carra?

image401


Idag har jag provjobbat på stadium kontoret. Gick bra faktiskt, lite fel härå där för det mesta fatta jag noll men det fixade jag ändå. Sen har jag även sökt annat jobb, yeey.

Pys tuffing 

mumbai magic

 
image400

this feeling

Bästa känslan är allt att höra reggae live, å speciellt kapten röd, lyssna på det här
jag vill allt att kapten röd ska komma på minnes i blacka. Hur härligt som helst.

image398

hihi

åker rollercoaster

Stackarn.

Grattis grattis, ett jätte grattis

image397

image396

Pys moster

Betulalala

Torsdag å jag är ledig. No work, najsigt äre. men jobbar imorgon all day typ. 6-14 sen paus, så börja jobba igen 19.45-02.30.
Kl idag ska jag på hemligt möte. Men inget religöst nu elle sektmöte om du trodde de, fuck no. Så jag ska väl duscha lite, fixa iordning min nya phrill ;) å läsa på lite. Sen ska jag cykla å få skavsår.
image392

Blev allt lite sugen att åka på uppsala reggae festival.  Härligt gung med mysig musik å flummiga människor, vad mer kan man begära. sitta i gräset å röka på lixsom. hihi elle ja kanske inte. Kolla på iaf.
Vet du inte vad betula ä, hon är sångerska, stjärna . Jag är betula å du är filmkamera, uppfattat!

Pys betulas

RSS 2.0