Betulalala

Torsdag å jag är ledig. No work, najsigt äre. men jobbar imorgon all day typ. 6-14 sen paus, så börja jobba igen 19.45-02.30.
Kl idag ska jag på hemligt möte. Men inget religöst nu elle sektmöte om du trodde de, fuck no. Så jag ska väl duscha lite, fixa iordning min nya phrill ;) å läsa på lite. Sen ska jag cykla å få skavsår.
image392

Blev allt lite sugen att åka på uppsala reggae festival.  Härligt gung med mysig musik å flummiga människor, vad mer kan man begära. sitta i gräset å röka på lixsom. hihi elle ja kanske inte. Kolla på iaf.
Vet du inte vad betula ä, hon är sångerska, stjärna . Jag är betula å du är filmkamera, uppfattat!

Pys betulas

Kommentarer
Postat av: tuttaa

hahaha..ebba och didrik AIGHT! anna för fan, när är reaggefestivalen i uppis? du och jag kan dra upp, så fixar jag boende. du vet, clara bor ju där numera. vad säger du om det babe? PUSS

2008-04-03 @ 21:58:20
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se
Postat av: tuttaa

come on nu ana. uppdatera något smaskigt. PUSS

2008-04-15 @ 23:54:12
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0