Aa seg jag é

Vakande vid halv 11 av att mamsen ringer, hon ska in till sin frissa å färga håret. Å undrar om vi ska luncha efteråt. yepp så jag måste in i duschen innan jag kan ge mig ut bland folk. skulle verkligen behöva städa här hemma, men orka orka, räcker väl med att man gör de på jobbe, liksom. ja igår jobba jag bl a på lindex till kl 10. sen fastnade jag framför OC första säsongen. kollade på det till kl 23. så man blir jäkligt seg efter en dags film tittande, specieltt OC det drar musten(lr i mitt fal juicen) ur en.

http://www.youtube.com/watch?v=30H-yJkLfqs  
Haha, det bästa är när han ramlar i början, lr ja tyckte det när jag var liten iaf. inte så roligt nu kanske, men lisa å jag spolade det fram å tillbkaka å kollade på det om & om igen, hehe när vi var små..

Pys

Kommentarer
Postat av: Lisa

när ja sitter vid min bärbara så ser ja inte din header men när ja sitter vid den vanliga datorn så ser ja den... skumt

2008-02-08 @ 21:45:37
URL: http://frokenoktober.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0