You must know...

Tja faan första dagen på jobbet, det är så häärligt... kommer jobba 8-17 mån-fre under vecka29 & 30 på stadium. ;)
 Just nu sitter jag i repan själv, sofie har tagit lunch. Det är inte så många som ringer på lunchen, som tur är  för det är ingen anträffbar ändå.
Jag var i Linköping igår med lisa, tänkte glo där på city men det var ju stängt överallt så vi drog till ikano.. Lisa hitta en t-shirt och ett halsband. Jag hittade tre t-shirts, ett linne, en hood & tjusiga örhängen, som matchar ett armband som jag precis köpt med.

Träning ikväll med, hårdkörning blir det jah!!
Ne nu får sofie komma tillbaka, jag är hungrig fast jag är inte speciellt sugen på äcklig sallad.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0