bajslotto

Salem Al Fakir lyssnas det på för fullt hemma hos mig just nu. Han är allt en härlig snubbe. Jag har precis spelat lite bingobajs, jag lusade, ligger just nu minus 100 spänn. Dumma richard varför kan han inte låta mig få vinna va, va!?

image391

Gjorde precis ett färg test i favvo tidningen - Drömhem & trädgård. Resultaten stod mellan; Svartvita typen, Naturtypen, Pastelltypen & Färgstarka typen. Jag blev den färgstarka typen, vilket passar bra in på mig. Gillar mycket färger, det gör mig glad, massa färg ska det vara. Syns inte alltförmycket hemma hos mig för tillfället.
jag älskar antikviteter, loppisfynd, mykke blommor & mönster med "rörliga" tapeter. Älskar verkligen gamla grejjer. Min favorit syssla är bl a auktioner. Men min kille gillar nytt nytt å nytt och naturliga färger & mörkt trä. Han gillar inte auktioner elle loppis. Och burkar som jag älskar så mycket, tycker han är skitfult. Så är det ju mikies som står för alla möbler å jag för allt krims krams. jag äger inte en ända möbel. eller jo en röd liten pall.  Visserligen hade mikies sängen och soffan i sin förra lägenhet. Men de möbler som vi har införskaffat efter vi flytta har han köpit. Han tjänar ju "rätt mycket" mer än mig, så det blir ju att han står för betalningen. Men vi har köpt en ny soffa nu så jag pejar lite granna på den. Men den jäkeln köpte ju ett vitrinskåp utan mig, som jag tycker är skitfult hatar vitrin skåp. om det inte är vitt med lite lantlig stil över det med blommiga tapeter inuti, då vill jag ha. Men i mörkt trä å typ 3 kantigt =/. tur det står inne i hörnet så man inte ser det så ofta. ha!
Nu ska jag sitta uppe å vänta på att djävulen & jag börjar på 1an kl tio i 2 tror jag. Var länge sen jag såg den. har nog bara sett den en gång innan, kanske inte var så bra.. eh skit gör detsamma.

Pys bäjbs

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni får ta ett varsitt rum o fixa som ni vill :P

2008-03-25 @ 13:05:17
Postat av: tuttaa

hahah, just det. nu minns jag. trodde jag var med kulla eller nån :) haha, lura vi inte annmarie någonting? puss på digs

2008-04-02 @ 19:47:08
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0