can´t touch this


Lååååånfredag å jag är sugen på att shoppa som en maniac! Jag måste a en ny BH iaf. min har breakat, somnade med den igår vet inte hur jag bar mig åt men den har gått sönder vid axelremen aif. Så är jag sugen på en sinnjacka. Måste ha en känner jag, ska man bli receptionist måste man äga en skinnjacka, märkte jag igår. Så ner på stan ska jag. shoppa loss min sista tusingar. vatten å bröd väntar i några veckor framöver. Mika vill jag ska köpa singstar med men kostar väl 700 elle nått, hum ja nån som vill komma å sjunga med mig isåfall lr??? Call me please.

Nej jag måste duscha innan jag drar ner till city bland alla Påskkycklingar

http://www.youtube.com/watch?v=ChUzhdfIMcg

image385

hej hej skinnjacka till mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0