You're standing at the door,I'm falling to the floor.

 Fy fasiken vad dyster väder de ä ute, det är så man blir mörkrädd på rikt.

Lördag och då är det dags för melodifestivalen, men ser det endast för björn skull. haha rolig kille det där.

Mikies är å hälsar på hans syster nu, hon fick barn igår en tösa, hon ska heta Eila. Lite vackert ju. Jag orkade inte stressa å fixa iordning mig tills vi skulle åka, så jag stana hemma istället. orka visa sig för folk hur man egentligen ser ut, nee. hellre spanking på lilltån asså. 

Jag kan väl bjussa på lite nelly. hon är för härlig, love att hon gjorde comeback och bytte musikstil, gillade absolut inte "im like a bird" det var en himla sketen låt jävel!
men den här är absolut älskvärd; http://www.youtube.com/watch?v=vlz4fRzxBsQ

Pys era slinkor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0