lappjävel

Snart en månad utan godis, förutom att jag ätit en magnum(på hannahs födelsedag) plus en isglass. annars helt godis fri. men det har blivit desto mer alkohol :/ 

image404

Yepp minnes var i helgen, började dricka vid kl 14, forstatte till 12 på natten. inte så sent som tur var ändå. Det var skoj. lyssna på skön musik. The Diciples var klart bäst. hörde bara två låter med gouvernören, hannah hade ringt björn så han skulle komma å hämta henne, jag ville ju lixsom inte åka buss hem själv sen så jag åkte med dem. så missade honom. tråkigt. Sen hem å dricka massa vatten innan läggdags, vaknade ändå på morgonen å mådde piss. helt slö hela dan. 

Trixi har blitt tokig nu för tiden, hon blir bara mer o mer som en kattunge. men det är väl ett bra tecken på att hon börjar känna sig hemma. My babe 

Pys


 

Kommentarer
Postat av: tuttaa

jaaa :) jag vet inte riktigt. kommer du på något bra? fick hannah något mess av mig? minns inte om jag skickade något på fredagkvällen innan minnes?

2008-05-13 @ 02:16:59
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0