ana

Det är bra att lukter fastnar på katter ettag, Trixi går runt och luktar mika nu. Får lukta på henne när jag känner mig lite ensam.. 
Jaja igår blev de ju lite jobbat på bruket, så efteråt tog jag en sväng till Lisa, vi åt pannkakor och lyssna på julmusik. Sen tog vi en sväng till pappa & mamma där det bjöds på våfflor! mycket godsaker för en tisdag.. Felicia är så söt , pratar heeela tiden :D Så runt halv 6 åkte jag till stan, till anita (mikas mamma) där mika också var. Vi satt och prata, dem drack öl men jag tog ett glas vin. Mika var lite trött imorse han cyklade inte hemmifrån förens tio över 7, jag somnade om och vaknade halv 9, det är skitigt!
Jag ska hämta mitt halsband idag som jag beställde för en månad sen och nu har det kommit, fucking lovely. Så blir det  iväg och träna vid 12, men det är specialpass med Inger J. Det kommer bli hårt, Inger är en hårding kan jag säga!
Måste dammsuga idag med, mattorna har massor med trixi hår på sig, inte klokt att det blir så fort, blir väl så när man har en katt som springer fram och tillbaka fram och tillbaka, sen är hon ju rätt långhårig med. Nej nu står frulle på schemat, Pys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0