hannah & jag kör metspöt på dansgolvee

Humör: trött som fean
Gjort: jobbat, busat med trixi, mamma har precis varit och tagit med sig grejjer till nya lillhuset, snart blire tomt i 3:an
Planer: kolla på färjan, packa lite mer, tänkte gå och sola idag men de regnar och blåser ju så mycket. Vill inte va ute.. 
Ser på: mina rivsår på händerna, bustrixi
Lyssnar på: Lasse Stefanz - Blue Christmas
Läser: tankar
Dricker: always water, men inte på torsdag ;) 

Äter: inget nu, är sugen på taco idag meeen då måste jag ut i ovädret!!
Bästa: snart torsdag & att mamma diskade åt mig, my lovely mama :D
Sämsta: att gå upp halv 4, 4 every fucking morning
Katt: hon ligger här på skrivbordet
Väder: Riktigt SKIT väder

MMmm hångeel!! - bert sjärt


Kommentarer
Postat av: tuttaa

BRA ANNA! ser ut som du taggar för torsdag nu. Det gillar jag. Ses på bussen!

2008-11-18 @ 22:59:01
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0