Me me and also me

Ditt namn? ana viola
Hur Lång är du? 1,68½
Spelar du något instrument? Piano - bara lille katt
Dina första tankar när du vaknar? Yes wake up its a beautiful morning
Vart befinner du dig just nu? dator rummet
Biter du på naglarna? nee
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? vilken intressant fråga, men visst svarta
Har du några husdjur? 1 katt, trixi
Är du singel? nej
Vem är snyggast? jag såklart!
Vem vet mest om dig? Jag med såklart
Vad vill du ha just nu? värsta trimmade magen
Ditt mål i livet? överst på listan just nu, fixa körkortet
Rädd för? det mesta
Hur gammal är den äldsta person du kysst? 25 och äldre blir han
McDonalds eller Burgerking? MD
Sjunger du? varje dag för mig själv
Vad har du för skostorlek? 38½
Vill du gifta dig? nej
Kommer du överens med dina föräldrar? Yes
Din hårfärg? ljus, mörkt underhår
Skor du hade på dig idag? inga
Vad sover du i? mikies armar
Kläder du har på dig? leggings, tee & stickat
Favoritårstid? vinter
Favoritmat och dryck? smörgåstårta & vatten
Hur svarar du i mobil? Ja det är ana, hallå, tja
Sov du ensam inatt? jag sov faktist i soffan med trixi i andra soffan
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov så sött
Vad var det senaste någon sa till dig? aldrig, vi ska ju se på det här
Druckit idag? Vatten
Vad är det för väder hos dig nu? kallt & friskt med solsken
Godaste glassmaken? carte´dors daim
Drömmer du mardrömmar? Jo det händer
Favoritklädsel? leggings, mysig tröja och kofta/stickat
Favoritgodis? choklad & allt som är surt salt å sött
Hur många kuddar sover du med? två men jag har 7 i sängen
Längtar du mest efter just nu? julen
Vad luktar det nu om du sniffar lite? stekos, Usch!
Saknar du någon just nu? många
Snus eller cigaretter? ciggisar i såfall men egentligen inget
Vill du ha barn? klart jag vill
Längtar du till din nästa födelsedag? ja de e klart
Är du blyg? alltid
Tycker du att du har fin dialekt? haha nej, fy schyvingen!
Tycker du om fester? alltid
Tycker folk du är snygg? mamma tycker det men det måste mammor säga
Har du använt någon hårprodukt idag? nej jag har morronkaluffsen
Vad har du för planer till helgen? det som är kvar blir o köra bingo, i love bingo
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 20
En bra film? mest komedifilmer kan inte komma på någon bra just nu
Vem får en kram? alla, lisa får en med fast hon inte vill :P
Vem får en puss? JAG och trixi  
Sprit, cider, vin eller öl? Cider pine
Hund eller katt? katt
Tycker du om din pappa? Klart jag gör det I love my pappi

Kommentarer
Postat av: tuttaa

haha u like it, u like it. fan ana vi ska väl dricka cosmo på båten va?

2008-11-02 @ 18:33:23
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0