loserjävel

I guess you´r reading this couse you bored, i guess i´m writing this couse im bored

Jaghopp fredag & jag är ledig, har inte jobbat sen i måndags..jag får psykryck, känns som att man inte gör nått nyttigt när man inte jobbar..tradigt. Jag såg en standupp med Johan glans igår, innan tyckte jag inte han var så rolig men nu shit han är hel go & hans dialekt är ett stort plus, I love him..Johan glans
Haha posten kom nu och trixi bara kutar till dörren, himla nyfiken hon är.
Ja fredag idag och black jack spelar på borgen, mikies och hans kompisar skulle dit o kika. Jag tänker då aldrig i hela mitt liv sätta fötterna där igen.. tradiga minnen!
Ja igår snöa det ju, blandning av regn och snö men det kändes mysigt. uh och så kolla jag på tomten är far till alla barnen igår med. jag vill ha jul, pynta massa baka goa grejjer, köpa presenter, öppna presenter. Vi firar ju faktist jul i vårat nya hus. mys mys.

I veckan såg jag en film som hette järnetsänglar, den var helt oke för den var jäkligt intressant den borde man se!

Jag tänkte faktist käka lite mer clementiner eller satsumas eller vad det nu är nu, sen ska jag plocka iording här hemma sen blir det en promis i regnet. Ska köpa vaniljsås för jag ska baka paj. Ni är bjudna såklart!

So long

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja det va hon

2008-10-31 @ 15:22:58
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0