Bbitch

Hey hey skitches. Mikies o min dator har pajjat så därför har det inte blivit så mycket skriverier här och så har jag haft mycket annat för mig. Men nu har vi lånat keijos bärbara. Jag vill allt ha en bärbar, skit smidigt! Ligger just nu i soffan glottar på harry potter med datorn framför, jag tycker harry potter är lite läskigt/skabbigt sådär. Trixi ligger brevid å snarkar, å då menar jag verkligen snarkar. Hon kanske har blivit förkyld? Seg söndag, ingen auktion för min del. Jag var ute igår tog en krogrunda, vaknade vid halv 11. Mika är och fiskar idag, så trixbabe och jag är ensamma, det är så hilma skönt faktiskt. Jag är så himla sugen på glass, jammi jammi. men jag fick i mig alldeles för många kalorier igår från pineén.

nu ska jag måla naglarna

Pys   

Kommentarer
Postat av: tuttaa

tja. nae fan jag tror inte de jobbar kvar. vad jobbar du med nu? jaa men fan vi styr upp något snart tycker jag.

2008-09-23 @ 22:36:57
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0