Coooool rider

V.17 har börjat. Har tvättat idag, men så missade jag ändå en favvo tröja som de var fläkar på, typiskt! Men den skulle Lisa tvätta åt mig när hon tvättar på onsdag, ohh yes thanks:D Min måndag har väl inte varit så händelserik kan jag inte påstå direkt men har iaf gått en promenad till affären med syster lisa och hennes dotter felicia. Jag skippade träningen idag, har bara gått promenader idag. . Blir hårdstyrke imorgon istället och träning på onsdag.  
IFK har ju premiär match idag, de leder just nu med 2-1 mot Sundsvall. Heja heja!

Resten av kvällen blir det att kika på cooooool rider, alltså gristvåan!



















Kommentarer
Postat av: tuttaa

grease två. sjukt bra film ju :) fredag låter svinbra. hör av mig imorgon om det är cool? RIIIIIIIDER!

2009-04-20 @ 23:40:27
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0