grease

Söndag, vaknade 12!! Har inte sovit så länge på år och dar. men jag gick och la mig vid halv 3 typ, men ändå 12.  .
Igår var det kalas för Felicia, som fyllde 3 år i torsdag,  många fina paket fick hon. .   Sen har det varit lungt och skönt i helgen. .i fredgs var jag hos mamma & pappa, igår var vi bara hemma och mös..  Det blev inget med Leika, vi lämnade tillbaka henne & hennes ägare bestämde sig för att behålla henne. Men nu är trixi glad iaf, busigare än någonsin. .
Nu ska jag dra och träna, bli lite svett!
  
FELICIA

Kommentarer
Postat av: tuttaa

träningstjejen nr ett alltså. det är du ana! kommer ni till linkan snart eller? behöver ju inte bli fest om ni inte pallar. men ett litet besök. är allt jag behöver. `PUSS

2009-04-19 @ 23:41:04
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0