Svettas om en timme

Ok. augustifesten är över och jag såg inte ett endaste fyrverkeri. Å andra sidan bojkottar jag sånt för det är inte särskilt bra för vår planet. Save the earth! Men gick på marknaden iaf. men köpte inget till mig själv bara till mika. Just nu så håller jag på att leta efter en tjusig nyckelring tll min bil. yepp MIN bil. Jag har fått en bil. en bil. it´s a beauty! Ikväll ska jag ägna mig åt att svettas med massa andra gäddhängerskor. kallas med andra ord träning.



ja vi ses väl nån dag


Kommentarer
Postat av: Ingela

Inte så tokigt att ha en pappa Sören kan jag tro när det gäller bilar =)

2009-08-29 @ 10:43:41
Postat av: ana

Ingela: Inte så tokigt att ha en pappa sören överhuvudtaget :D

2009-08-29 @ 15:10:01
URL: http://facear.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0