you are my angel

Igår blev det lite fight mellan tissarna. Jag fick endel rivsår med. Jag höll på att sätta på tilli sitt halsband, men hon ville inte vara still. Då flög trixi på tilli, helt tokig va hon. men jag gick imellan. där av ett och annat rivsår. Jag tror trixi ville skydda mig hon trodde väl att tilli var dum mot mig. men nu är de bästisar igen.

Idag blir det att åka och kolla på en bil, hoppas den är nått att ha vore kul med en egen bil. Nu ringde pappa vi skulle kolla på bilen kl 2. Jag har inte duschat än, bäst jag skyndar mig. tar en stund att åka dit med. Sen efter det blir det kalas i söderköping.

"öhööö ana ööhöö". saknar min lilla städhjälp på dagiset han var inte där förra veckan. Go liten kille. han går runt och säger öhöö ana ööhö.  


Pys


Kommentarer
Postat av: ana

2009-08-17 @ 20:17:38
URL: http://facear.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0