Skärgårdskogen

Igår umgicks jag med min familj. Vi var hos mina farföräldrar ute i skärgården. Vi firade mig och min farfar som fyllt år i veckan. God mat och gott fika. Som alltid när man är där, det blir mycket mycket god mat. Vi gick en sväng i skogen och plocka lite smått och gott som man kan juldekorera med. Får se vad det blir för vackra skapelser sen. Vi har ju fått snö med. Mamma och jag var i stan i lördags och de hade sagt att kl 19 skulle det börja snöa i Norrköping. Vi befann oss utomhus vid tillfället. Och prick kl 7 börja det snöa! Det var häftigt. Älskar snö!! Det är förövrigt min och tillis första snö. Tillis på grund av att hon föddes i juni. Det var så kul igår när hon skulle gå ut. haha så nyfiken och försiktig samtidigt.  Min första snö med körkort. Har inte åkt(på riktigt) bil i snö. Lite läskigt. Men jag är en utmärkt bilförare, det är bara köra i 50 på 90väg. haha då lär man inte åka ut för något förutom dumma omkörningar.


AF

Kommentarer
Postat av: Moster

Vilken fin bild!!!!!!!!

2009-12-15 @ 21:09:46
URL: http://tisenslillasnigel.blogg.se/
Postat av: tutttttttttttttttttttttttA

haallå! skulle verkligen vilja göra det. men brorsan kommer hem till helgen så jag kommer inte kunna. däremot om vi tar det på fredagkväll? vad säger ni om det va? ;) kom igen nu rååååå! PUSS

2009-12-17 @ 00:30:26
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0