This is how we party

S.O.A.P - Vilka minnen asså
 

du & ja mot världen baby


Humör:
lite trött annars är jag väl rätt glad
Gjort: Jobbat, gått hem från greby & glott på jobb
Planer: Laga mat, dammsuga & träna ikväll
Ser på: trixi
Lyssnar på: Lorentz & M.sakarias - mayhem
Läser: tankar
Dricker: vatten
Äter: alldeles för mycket godis!!
Bästa: att trixi mår bra & att det är träning ikväll
Sämsta: ISS
Katt: hon sitter här vid mig och tvättar sig
Väder: blaskigt & dissigt - men vackert

headache from hell

Söndag likamed auktionsdag. Så pappa & jag åkte på auktion, vi bjussa på ett & annat. Blev lite fina glas, två rosa tekannor & burkar! hehe men de gömde jag för mika. .Nöjd med min dag, snöat massor med :D:D:D Men nu värkar det ha slutat snöa. Jag ser en & annan snögubbe här omkring, mysigt.
För tillfället har jag ont i huvudet.. hade velat träna idag men jag har sån fruktansvärd träningsvärk sen skivstången i fredags. . Inte klokt vilken värk jag har, trodde aldrig att det skulle vara så hårt ju. . Så det blir absolut mer gånger med skivstång för min del.

"Har ni märkt att jag har ett plåster?, mm jag med" Per morberg är ju för bra!


Nu väntar jag på att bingon ska börja, wish me luck.

oh my

H&M ska börja sälja hemartiklar endast tygsaker. .
Hittade ett snyggt påslakanset 179:-

Ska snart gå en promenad med lisa & fleicia. Vi var ute & gick imorse med men inte så långt. Gick en sväng till etiopien hjälpen, shoppa lite fint. Träffade frida med, alltid trevligt. Sen gick vi till mamma & pappa å åkte lite pulka :) Bilder finns här på mammas att kolla på. 

Pys


Sandra

Jag har blivit utmanad av Sandibaby 

utmaningen lyder:

Gå in i mappen mina bilder
Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
Utmana ett antal personer och länka till dem, samt tala om för dem att de är utmanade.

Det blev en bild på lovely Hannah, tagen på en förfest hemma hos sarah.

Nu utmanar jag;
Lisa
Fia
Hanna
Ingela
Frida

Better for yo or me?

Oke här sitter jag och är så jäkla lat.. latare finns inte i detta ögonblick. Oke trixi må vara en aning latare än mig, hon ligger här och snarkar mellan datorn och tangentbordet. .  idag skulle jag behöva fixa saker hemma, men tråkigt är det. man hittar alltid på något roligare. gardinerna är ju fixade iaf, haha.
Igår var jag på kalas hos mina kusiner, emil fyllde 8 år. Det blev lite godsaker & trevligt umgänge. Ingen friskis dock, men lisa & jag gick ju hem från greby idag och imorgon blir det skivstång. Yes imorgon är det ju fredag, fasen vad najs. Let´s dance & grejer, Jag har blivit en riktigt tvkåtis. Det är blackas fel, finns inget annat att göra. .nejdå men alla är väl tvkåtisar mer eller mindre.

nej nu söker jag jobb.

Tjarå Pull


Tacopaj är smaskens


Antal portioner:
4

Ingredienser

Pajdeg
3 dl dinkel- eller vetemjöl
150 g smör
4 msk kallt vatten
0.75 tsk salt

Fyllning
400 g blandfärs
1 påse taco spice mix
1.5 dl vatten
2 msk jalapeños
3 st ägg
2 dl mjölk
3 st tomater
3 dl riven ost


Gör så här

1. Pajdeg: Sätt ugnen på 225 grader. Blanda mjöl och smör till en grynig massa. Tillsätt vatten och arbeta snabbt ihop degen. Låt vila kallt en stund. Tryck ut degen i en smord pajform. Förgrädda pajskalet cirka 10 min.

2. Fyllning: Bryn köttfärsen i lite smör eller olja. Tillsätt kryddmix och vattnet. Rör om. Låt sjuda på svag värme 10-15 min eller tills vattnet kokat in. Rör om då och då. Tillsätt jalapeños.

3. Lägg köttfärsfyllningen i pajskalet och häll över äggstanningen. Skiva tomaterna. Fördela tomatskivorna ovanpå och strö till sist över osten.

4. Grädda pajen i 10-15 min eller tills osten smält och fått fin färg.

Njut för faan!!


come out come out wherever you are


Haha, what a night. Det var dönice att träffa alla brudarna.

kisses for ya´ll

I like my moon yellow

Fredag, viernes, perjantai, vendredi, petak. Idag blir det lite let´s dance tittande hemma hos mamma & pappa. Köpte en påse nonstop till det, jammi.
Mamma kom förbi förut, hon hade köpt pine till mig, och en tröja. den var jätte fin, tack mami. Så noppra jag hennes ögonbryn, haha. Lisa skrek igår när jag färgade håret på henne & mamma skrek idag.. haha

Imorgon är det reunion för hotellbrudarna, det kommer bli the best time ever. Middag hemma hos hannah sedan utgång hoppas jag.


Snart blir det träning för min del, Aerobic.

Hare gött sa jaag


fuck them one n one

Humör: whätt glaá
Gjort: varit & jobbat, ätit mat/frukost
Planer: gå ut och gå, kanske sy gardiner, blev inget igår. Städa lite med.
Ser på: musikvideos
Lyssnar på: how we do
Läser: blädderblock
Dricker: citronvatten
Äter: mätt nu
Bästa: snart lördag
Sämsta: att inte mina gardiner är färdiga
Katt: bäbis sover
Väder: Massa SNÖ


The Game feat. 50 Cent - How We Do

Big L

Sitter och glor runt på youtube, sökte på my favourite; Hallelujah
Ooh jäklar jag älskar verkligen den låten & Amandas röst gör den ännu bättre. .

Hallelujah

Onsdag & jag har job. . .

Onsdag & jag har jobbat my ass off ida. . almost. .tihu nej men fem & enhalvtimme har jag & elin shake´at loss i blacka..
Samma rulle imorgon med, lisen kör my beloved greby.  I know she´s taking god care of it..

Idag blir det träning, Jag har lite träningsvärk på skinkorna sen i sön-måndags, O yes fast stjärt come to me. .
Jag skulle behöva sola idag med, onsdag är en perfekt dag då har det röda hunnit lägga sig till helgen. Tänkte sy gardiner nu snart, har fortfarande julgardinerna kvar i vardagsrummet och i köket. . inte ok
Mamma skulle komma hit sen kanske kan få henne att hjälpa mig med att sy. . även om det bor en liten mija från bygglov i mig så måste man ända få lite hjälp av sin mamma.


Denna låt är så härligt goo!

Invisible People - The Wallstones
Den påminner mig om mästerdektektiven basil mouse, jag såg när jag var liten. lyssna för faan

Cheese


RSS 2.0