Better for yo or me?

Oke här sitter jag och är så jäkla lat.. latare finns inte i detta ögonblick. Oke trixi må vara en aning latare än mig, hon ligger här och snarkar mellan datorn och tangentbordet. .  idag skulle jag behöva fixa saker hemma, men tråkigt är det. man hittar alltid på något roligare. gardinerna är ju fixade iaf, haha.
Igår var jag på kalas hos mina kusiner, emil fyllde 8 år. Det blev lite godsaker & trevligt umgänge. Ingen friskis dock, men lisa & jag gick ju hem från greby idag och imorgon blir det skivstång. Yes imorgon är det ju fredag, fasen vad najs. Let´s dance & grejer, Jag har blivit en riktigt tvkåtis. Det är blackas fel, finns inget annat att göra. .nejdå men alla är väl tvkåtisar mer eller mindre.

nej nu söker jag jobb.

Tjarå Pull


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har blivit utmanad!:D Kolla min blogg! Puss& Kram!

2009-02-21 @ 12:36:17
URL: http://www.nogg.se/saandrraa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0