I like my moon yellow

Fredag, viernes, perjantai, vendredi, petak. Idag blir det lite let´s dance tittande hemma hos mamma & pappa. Köpte en påse nonstop till det, jammi.
Mamma kom förbi förut, hon hade köpt pine till mig, och en tröja. den var jätte fin, tack mami. Så noppra jag hennes ögonbryn, haha. Lisa skrek igår när jag färgade håret på henne & mamma skrek idag.. haha

Imorgon är det reunion för hotellbrudarna, det kommer bli the best time ever. Middag hemma hos hannah sedan utgång hoppas jag.


Snart blir det träning för min del, Aerobic.

Hare gött sa jaag


Kommentarer
Postat av: tuttaa

klart jag blir frisk bruden. alltid frisk när det är fest vettu ;)

2009-02-06 @ 17:38:16
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0