headache from hell

Söndag likamed auktionsdag. Så pappa & jag åkte på auktion, vi bjussa på ett & annat. Blev lite fina glas, två rosa tekannor & burkar! hehe men de gömde jag för mika. .Nöjd med min dag, snöat massor med :D:D:D Men nu värkar det ha slutat snöa. Jag ser en & annan snögubbe här omkring, mysigt.
För tillfället har jag ont i huvudet.. hade velat träna idag men jag har sån fruktansvärd träningsvärk sen skivstången i fredags. . Inte klokt vilken värk jag har, trodde aldrig att det skulle vara så hårt ju. . Så det blir absolut mer gånger med skivstång för min del.

"Har ni märkt att jag har ett plåster?, mm jag med" Per morberg är ju för bra!


Nu väntar jag på att bingon ska börja, wish me luck.

Kommentarer
Postat av: tuttaa

måste man fullfölja bildutmaningen eller? tuttaa orkar inte ;)

2009-02-23 @ 01:03:35
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0