Lorentz & M.Sakarias - Mayhem

När jag var hos frissan kom det in en tjej som jag vet att hannah var kompis med förut. Jag var aldrig kompis med henne.. Men hon skulle beställa tid hos min frisör och hade värsta problemen med vad hon skulle göra med håret, sen när hon babblat ettag fick hon syn på mig i frisörstolen, - är det inte Hannah??  Jag: ehm, nae det är det inte.. Min frisör: Ne det här är faktist ana. Tjej: jaha, jag tyckte jag kände igen dig. Jag sa inget om att jag kände hannah, why should I lixsom jag gillar inte hon tjejen. Sen när hon hade gått säger min frisör Hon är lite speciell.. Haha jäkla rätt.
De flesta har sagt att hannah och jag är lika, men jag tycker inte vi är så lika att folk inte ser skillnad på oss lixsom..De flesta tror att vi är kusiner.. har inget emot att folk tror jag är hannah, jag menar hon är ju gorgeous..


hannah & ana

Kommentarer
Postat av: tuttaa

jag hade mest problem att skilja era namn åt. eller fan, det har jag fortfarande.

2009-02-01 @ 18:55:58
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0