trixi & tilli

Gud pissar på oss, och jag sitter hemma och inte vill göra något, ovanligt seg och känner inte för nånting.. Det ända jag har kommit utanför huset var när jag hämta tidningen. Borde ge mig själv lite frisk luft men blä. .
Lisa är på Partaj, mika är ute med hans väns båt. Haha hoppas det regnar på dem.

planer för idag: färga håret och sy. Men jag tror inte att något av det blir av. Kurrar nog ner mig i soffan och gosar med mina katter. Älskar att ha två katter.

Det här är min nya bäbis - tilli. Nu har trixi fått en bästis.

ana

Kommentarer
Postat av: tuttaa

aaaaaaaaaaahhhhhhhh gosh vilken söt jävla katt. jag demosterar eran jävla grillfest på lördag. vill inte va mé!

2009-07-14 @ 23:35:27
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se/
Postat av: Tove

Aaa det va kul=) vilken gullig kisse du har!

2009-07-19 @ 12:11:13
URL: http://tovefolkesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0