bitterfittan?

Jobba 2½ timma extra idag, Jäkla nice. . Imorgon blir det lite omväxling på jobbet. Det behövs man kan inte vara på samma ställe dag ut och dag in lixsom. . Från att vara en vikare som bytte arbetsplatser varannan dag så har jag varit på samma ställe sen december!!!! Nu blir det annat jobb veckan ut iaf, 3 dagar alltid nått.

Jag tänkte slita mig från datorn och gå ut och gå en svänga, det är rätt fint väder blåsigt men fint.  Sen blir det städning hemma. Tänk att det kan vara så tråkigt att städa hemma, på jobbet tycker jag det är rätt skoj ändå. Men hemma suger trots att man gör det för sig själv och inte för en massa ungjäklar som vänner till direkt. .
 
Så kyss mä adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0