Lär känna mig del1 ;)

Var kommer du ifrån?
Skärblacka
Heter?
ana viola
Hur gammal är du?
21, god dame
När fyller du år?
8 december
Tycker du om någon just nu?
precis lagom många
Jag samlar på?
burkar och kilon
Gröna eller röda äpplen?
röda
Vilken tid gick du upp idag?
05.09
Har du sovit i din egna säng inatt?
o yes
Har du sovit ensam inatt?
har sovit med trixi
Har du strumpor på dig nu?
raggisar
Hur svarar du i telefon?
ah det är ana(lite småsexigt), HALLÅ(panik)
Vad ska du göra ikväll?
träna
Vad ska du göra imorgon?
jobba, träna sen får man se
Var vill du bo när du blir stor?
hos mika
Vad vill du bli när du blir stor?
stjärna
Är det okej att gråta?
Alltid
När grät du senast?
när jag glotta på spårlöst, jäkla känslosamt asså
Vilken årstid tycker du bäst om?
sommar & vinter ligger på toppettan
Laddar du ner musik och filmer från internet?
nej, vete faan hur man gör
Skulle du göra om du vann en miljon?
resa,
Bär du glasögon eller linser?
nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
nee, min kille måste ha det, inte jag
Har du piercingar?
öronen
Har du tatuering?
nej
Vill du gifta dig?
Det blir en I do i las vegas
Vill du ha barn?
nån gång
Solar du ofta?
ne skulle gjort de om inte lisa var så velig faan. . Lisa lisa lisa lisa lisa lisa lisa lisa lisa lisa kan ju inte sola utan henne
Är du bra på att laga mat?
ne eller jo rätt så.
Gillar du att dansa?
på förfester
Vilken är din favoritglass?
magnum double, som faan inte finns mer!
Tror du på ett liv efter döden?
NEJ eller kanske på pärleporten :D
Bor dina föräldrar tillsammans?
Ja
Är du morgon eller kvällsmänniska?
Både och
Vilka hårfärger har du haft?
de allra flesta till och med grönt!
Är du beroende av något?
lepsyl
Röker du?
aldrig
Senaste låten du hörde?
 kate perry hot n gold på mtv
Vad gör du på helgerna?
sover ut äter godis och spyr nån gång då och då
Vem kramade du senast?
det vet jag inte, no memory?
Saknar du någon nu?
mika
Vem ringde dig senast?
Fisen lisen
Var du glad igår?
hyfsat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0