spotlight on me. .

Ny härlig vecka, och vattnet smakar fortfarande skaldjur, Blä! Det är tydligen massor i blacka som också tycker vattnet smakar konstigt. Men vattenverket(eller vad de heter) har inte märkt någon skillnad på värdena iaf. Hoppas det blir som vanligt snart man vet ju inte om det är farligt heller. Det kunde de inte svara på om det var de eller inte. Jag som vanligtvis dricker mellan 2, 3 liter vatten om dagen. . jag vill inte drickat nu när det smakar snusk. 
Nää nog om äckelvattnet. Idag gick jag inte hem från kimstad som jag brukar, orkade helt enkelt inte, så var jag hungrig. Det blev 510an hem tar mindre än tio minuter, gå hem tar 50 minuter. Men ikväll ska jag ändå träna. Sen ska jag gå hem resten av veckan, I promise myself.

En lagning på en tand har lossnat/gått sönder. ska till tandläkaren nästa vecka och fixa får se vad det går på. Det är ju inte så billigt att gå till tandläkaren, men å andra sidan är det en jävla bra investering. Jag skulle vilja bleka mina tänder men frågan är om de blir som håret, lite extra förstört varje gång man bleker't och undrar hur länge det håller i sig med.
Man vill inte börja för tidigt då.. Mina tänder är ju inte så fasligt missfärgade ändå, jag dricker varken kaffe eller röker. Så det är ett plus för tändernas skull.


flingeling



 

Kommentarer
Postat av: tuttfia

kan du skaffa facebook kvinna?

2009-03-15 @ 22:09:08
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0