autumnal

Är hemma hos Mamma och Pappa. Mamma och Felicia håller på att sätta upp nya gardiner. nytt och fräscht blir det. Lisa åkte precis på utvecklingsamtal. Nu kommer pappa hem från jobbet med. värst vad tiden går fort. nu ska han också få en lussebulle. Felicia gömde sig för pappa nu som i lotta på bråkmakaregatan hehe, men hon kan ju inte vara tyst. haha. sötisen säger precis det hon tänker.
"morfar vad du ser konstig ut 
 jag har klippt mig felicia, säger morfar."

Imorgon har mika och jag en dejt i vår trädgården. Vi ska göra lite vinterfint.
Alla löv ska bort. men bara för att man bestämt något i förväg så åker
jag säkert på att få jobba imorgon.


AF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0