Baby

Idag har jag varit ledig. härligt är det men ändå inte. Man förlorar ju lite stålar. Men Mika och jag har iaf tillbringat dan i stan. Besökte varenda elektronik kedja, Mika skulle köpa en bärbar dator. Och han hittade en bra. Han håller på och kikar på den nu. smidigt med en varsin dator. Haha. Ne han ska faktiskt ha den när han är borta och jobbar. vilket han gör nu väldigt mycket. Så var det meningen att vi skulle hälsa på Krista men det blev inte så. Vart ett besök hos mikas mamma istället. Sen var jag på arbetsförmedlingen med. Jag ska dit imorgon också. Jag tycker de som jobbar där alltid är så trevliga och glada. För det är ju absolut inget roligt att gå dit. Men personalen gör att det blir ett trevligt besök.
Mika köpte ett par skor till mig. Trevlig kille man har. I like it.




AF

Kommentarer
Postat av: tuttaa

helvete vad ljushårig du har blivit kvinna. looking hoooooot! vad säger du om att styra dejt snart? lär ju vara på tiden. muss ya. på fredag drar vi på kryssning. kommer sakna dig. puss

2009-11-05 @ 00:33:24
URL: http://sofiajohanson.webblogg.se/
Postat av: Ingela

Vilken gullig sambo du har, jättefina skor!

2009-11-05 @ 07:34:45
Postat av: ana

Ingela - Ja visst är han gullig min babe:)

2009-11-06 @ 09:27:42
URL: http://facear.webblogg.se/
Postat av: Moster

Snyggingen har en Gullig sambo tycker ja oxå =) Skit snygga, hoppas de är sköna mä. PUSS

2009-11-07 @ 19:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0