Fredagsmys

Ja fredagsmys som sagt, eller som Olw sagt menar jag (taget från Pelle svanslös hihi) Jag har blivit en sådan julkalender nörd. But I like it. Jag kan varenda mening de säger. Egentligen borde man kanske proppa skallen med något annat än repliker ur filmer. Men finns inte så mycket annat just nu. Men nästa år då blir det andra bullar. hihi men det är får bli osagt än så länge.
Just den här fredagen har jag bla spenderat ute i trädgården, alla löv är borta. Med hjälp av Mika, Lisa & Felicia. Men Felicia hoppade mest i lövhögarna och åkte skottskärra :) Så nu är det myskväll framför idol. Inte för jag är speciellt road av det, jag kollar på det för jag diggar Calle. Han borde vinna hela skiten. Älskar sista låten han sjöng idag - To be with you. Härliga minnen.


Myskläder idag. Leggings, Paljettväst och why is the snow so white tisha.
Black nails

AF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0