Impregnate

Det blev inget jobb för mig idag. Men jag hade ställt klockan på 7, men kom inte upp förens halv 10 iaf. Träligt att vakna sent tycker jag men det är skönt att få sova ut. Så nu på förmiddagen har jag ätit gröt och tittar/lyssnar på sista avsnittet för säsongen av Efter tio. Sen har jag precis impregnerat mina shoes. Det tål att göras ibland. Så nu står de på altanen och torkar. Sen har jag även löst dagens ord i dagsländan, cred! Senare idag blir det att göra sig iordning för kvällen. Så innan duschen måste jag till affären. Mitt balsamspray är slut. Jag kan inte borsta håret utan det. det går bara inte. jag är helt beroende av de. Det är de och lepsyl.  Ne nu börjar Trixi bli crazy, hon bits. hon är väl rastlös. Hon vill gå ut igen. De fick vara inomhus när jag spraya skorna och medans de torka. Så nu är de dags att ta in skorna och ut med katterna.

AF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0