Valborg?



Igår cyklade jag och mamma till min moster, förgratta henne lite. Hon fyller faktiskt år idag. GRATTIS MOSTER!! Gav henne lite presenter med. Förra året var det ju så varmt nu. sjukt och då hade vi även Leika. Och idag är det valborg. Vet inte vad som händer ikväll. Händer det inget så blir det soffan och Avatar på Blueray. Som vanligt är jag ute i sista, så det är bra med en backup plan.

everybody's free

Förra fredagen grilla vi hos Verra. sen bar det iväg till blackas nya krog.


guld & glimmer

Det vart ingen utlandsresa för mina vänner som skulle åkt i lördags. .tråk. Hörde förut på nyheterna att den andra mycket mycket mycket större vulkanen höll på att vakna till liv nu. Hur ska det sluta??

Jo jag tänkte städa lilla huset idag, så jag letade bra städmusik nyss så kom jag att tänka på ett raggaeband som jag hittade i högstadiet tror jag, 2003 eller nått. Jag kom inte ihåg vad de hette. nått med gold eller zion. Men så kom jag ihåg något med lion också och tadda jag hitta dem. Älskade youtube!

LION DUB - RUNNING FOR GOLD
Lyssa och älska!!!


Nu ska jag städa. fasen att de inte finns på spotify.


Felicias födelsedag

♥GRATTIS TILL MIN SYSTERDOTTER FELICIA♥

Idag fyller feliz 4 år. Hoppas hon får mycket fina presenter♥ Blir kalas imorgon, och det blir tårta med grädde, det du!  Det råder strejk på Billerud just nu. Sjukt att de inte går med på förhandligarna redan nu. de måste ju ändå göra det i längden, så varför kan de inte göra det innan strejken!?
Och så händer det här med askmolnet med. Får se om det håller på imorgon med, för imorgon ska några jag känner åka utomlands. Så himla tråkig tajming att det händer just då. Men jag tror det kommer hålla på ettag. De har ju gått ut med ytterligare 48 timmar till!

well time will tell.

Nu ska jag äta frukost. mmm. .bagels




Dan före nåns födelsedag

Idag är jag helt röd i fejjan. . Satt ute hemma hos mamma och pappa igår, och jag blev helt solbränd. inget snyggt alls. Bara för att jag ska va duktig och inte sola solarium så får jag väl hudcancer. Idag har vi inget varmvatten fram till kl 14. Men jag ska nog ändå bara vara ute i trädgården och piffa. Det blir nog ett och annat lager med solkräm i ansiktet med.  
Nu är våren och snart sommaren här då är det dags att plocka fram my favourites. Jag gillar verkligen peds(som så syns på bilden). Jag gillar de röda lite extra mycket iår faktiskt. Jag har svarta med men de är alldeles för slitna från förra året så de åker i soppåsen.

I like it pyss

Längtans blommor

Yes idag vaknade jag tidigt. kl 6.15 tidigt, och jag är ledig idag med. Har lyssnat på Vakna nu på morgonen, very najs. Idag börjar trädgårdsmässan i Älvsjö med, jag hade gärna varit där och fått lite inspiration till min egen. Får se vad som händer med lilla trädgåden i år. I´ts gonna be beautiful. Men jag kan ju kika lite på nyhetsmorgon iaf, de sänder där ifrån nu.

flowers








Little tilli

Idag har min lilla bäjbi varit på djursjukhuset. Hon har nämligen blivit kastrerad och även ID-märkt. Men hon mår bara bra nu efteråt. Men hon behövde inte ha någon tratt, som jag trodde. Tur det, att hon slapp det. Så om en vecka drygt kan hon få gå ut igen. Så tills dess får vi se till att ha mycket aktiviteter
och hemma mys.

Tilli en timme efter att hon kommit hem

Löve

Långhelgen är slut och jag börjar min vecka med ännu en ledig dag. Härligt inte sant. Min dag ser väl ut att bli en städdag hemma. Skulle behöva göra lite fint i trädgården också, nu är ju all snö borta och lite krokusar har det kommit upp. Men det är inte så fint väder, jag vill ha sol! Nu är det dags att äta frukost, blir ingen hotellfrukost tråkigt nog. Det skulle jag inte säga nej till att få varje dag.
Men i sommar då blir det andra bullar. hoppas jag! 
 

mys med Trixi

Påsk

Det är påskafton, jag befinner mig hos Mama & Papa. Ätit skit god mat!! tamifan vad gott det var. Å druckit påskmust. Väldans gott. Sen fick jag och syrran påskgodis. hihi! Jag gillar påsken. Sen tycker jag att jag får äta godis. Jag var faktist uppe imorse och gick en två timmars promenad. Nu ropar Flisan på mig. Hon vill jag ska leka med henne.
Vad gör man inte för den goaste ungen i världen.

Pippi från i somras

Glad Påsk.

L e o

Idag hade jag tänkt att gå till badhuset och simma lite. men de har tydligen ändrat deras öppetider, så de har inte öppet nu på morgonen. DÅ tänkte jag gå en promenad istället MEN det regnar. . Vad är det för en kul ledig torsdag jag har?! jaja Idag blir det nog att åka in till stan och trängas med folk. Sen ska vi pyssla lite hemma hos mamma och pappa.


Glöm inte Du gör mig dag!

RSS 2.0