Mars 31, 2010

Imorgon är det första april. Moohaha!!
Det är även dagen innan lång helg med, det ska bli så härligt. Och jag har redan syndat i förtid, jag har druckit påskmust. Men det är konstigt att musten smakar påskaktigt och inte julaktigt när det är just påsk. Don´t know why, but that´s the feeling Im getting.
Nej nu ska jag fortsätta att småkika på Anna Anka söker assistent. Vad har människorna gett sig in på egentligen. Värre människa går väl inte att vara assistent åt, eller? 



Du gör min dag!

Hotell -06

I helgen var jag på tjejmiddag med föredetta Hotellbrudarna(några av oss), väldans trevligt men vart en tidig kväll för mig. För jag skulle jobba mellan 6-14 dagen efter på mitt nya extra jobb, det kan man ju inte tacka nej till. Så vi käka lite, snacka och spela pratmakarna. Måste nog allt ta och packa upp mitt spel jag har hemma, för det var riktigt kul. Nu måste jag fixa med tvätten. Sen blir det sova, Sov ju inte så länge inatt och 1 timme kortare kändes verkligen idag med.  











beach twothousandten

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Änglabarn

Fredagen är här. Har jobbat och varit på stan med Lisa och lill F. Kvällen kommer tillbringas med Hanni på Louis de geer.


Min OS mössa. OS må vara slut men inte vintern!!


to pale

Idag vart jag väckt av jobbet 05.40 så det blev lite jobb idag och faktiskt hela veckan ut. Sen kom Verra och Lilla S på en fika lite spontant sådär. I like! 
Förövrigt faan vad blek jag är, såg de när jag jämförde min pressbild med korten nu på Trixi och mig! Ge mig sommar!! Förutom att jag har lite damp på vintern så sitter jag och bara är och lyssnar på min favourite KEN RING♥
Och det är Tisdag för de som missat det, då är det träning som gäller.

nos vemos

Jag och min myspulla







Trixi gillar inte att pussas istället nafsar hon, men inte så hårt
som det kanske ser ut. haha.

RSS 2.0