Lunes - Måndag

Myser lite här i soffan efter ett hårt träningspass!! Blir ett spinning pass senare idag med! Härligt! Igår kväll vart det träning med först ett medelpass och direkt efter flexpass. Ibland är jag allt duktigt!!
Kolla precis på efter tio(ett favorit program) Emma Wiklund var gäst, hon är så jäävla snygg. Värsta hyn och allting. Absolut min nya idol!! Emma, Emma, Emma!!


På'tt igen då!!

Tänkte det vore kul att börja blogga igen. Extra kul att man kan göra det genom mobilen nu!
Nu är det höst!! Jag har tagit en bild på min höstiga trappa:) är det inte fint så säg.. Det är så roligt att piffa, speciellt med de här fina ljung blommorna:)
Vad har hänt idag då, jo jag har fixat med tvätten, jobbat, varit på loppis, handlat mat, tränat Afro och kl är bara 14. Härlig lördag. Snart blir det lite käk det blir pastagratäng. Idag ska vi städa lite här hemma. Bara dammsuga som behöver göras. Katterna tar in så mycket nu, mestadels löv.
Hasta luego gaupos


RSS 2.0