F E L I Z

image34

.

image33


Det är torsdag gott folk, å jag är allt kæmpe sulten. På sista tiden har jag börjat digga danska mer å mer. Måste åka dit snart, kanske en weekend elle efter sommarjobbe är slut. Gå en kurs i språket med, aldrig fel med det. 
Den här vekan har varit den söligaste på länge. visserligen är det torsdag nu men känns som en evighet. 
väntar bara på att det ska bli vecka 32. Sista veckan på jobbet. kan eventuellt bli längre, får vi se. 
Händer för skoj i helgen månntro, jag jobbar iaf på lördag men det är bara fyra timmar, så det är lugnt. Men blir ju självklart lite tungt att gå upp på morgonen om man är uppe sent, ÄSCH!!
Ne, men idag blir det väl lite träning. sen är jag jäkligt sugen på en smörgåstårta, smasken! Ska nog allt calla liza å få med henne på att göra lite yum yum. Sen kanske det blir lite baknig vem vet. Jag gillar inte att baka egentligen, men det ska det allt bli ändring på. Ni ska allt få se på andra bullar. Ska man öppna ett eget så behövs det allt lite bak-kunskaper.

image32

kommer bli my baby inom kort, be shure!

Tjabba Sexy

miss ana

Inatt vaknade jag vid 4, då var det några bilar som körde runt å sladda å gasa utanför oss, det var värsta livet.

Kändes skönt av börja kl 07.45 idag. Men imorgon börjar jag 6, hoppar in lite för maggan på dagiset.

ja efter jobbe åt mammsen å jag lite mat, efter de cykla jag till kiorren (det är ju så långt, he!) Sen var vi världens slöisar, låg ute med kuddar å fleecepläd på (blåste en aning kallt) å läste en varsin tidning. För mig blev det lite Glamour läsning medans mamma uppdatera sina kunskaper om mat å dylikt i Allers å Allas.



  image28

Sunglasses, asos
Pink peep toe, asos
Bag, asos
Yellow shoe, asos
Gold shoe, asos

Pink skirt, fendi



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------



http://www.alternativeoutfitters.com

This is....SHIT

image19

Igår var det allt midsommar, för mig var den allmänt tråkig. Orkade inte engagera mig i något, var en riktigt dålig dag. Nedrans tjurda!

Men idag hardet varit "lite" roligare, vakna sent typ 13. åt lite frulle pappsen å jag åkte iväg till auktions visningen, men innan dess övningskörde jag lite, Yepp. Fruuuum sare! jag körde PV:n men det hoppade tydligen så mycket (hööm) så det var något som låstnade  med gasen, men pappa fixa det fort. Efter auktion som jag inte hittade speciellt mycket på, lite burkar å så, men dem blir så jäkla dyra där, eftersom de är så gamla. så passar nog det. Så ja efter de stannade vbi å åt på kapten Billies i
Norsholm. Satt ute, åt gott med live musik. Hehe
visserligen var det dragspel å fiol. men live som live. Idag känner jag mig lite reggae galen, så jag måste alt lägga in en reggae bild.
 
Sen cykla jag till frida fixa lite drickbart, sedan bar det upp till mig igen. vi glassa lite vin å drinkar, smaska lite gubbar. 

Hade trevligt å lyssnade på knäpp musik. Sen gick frida hem så nu är jag all alone. hade man bott i stan
hade man ju kunnat gå ut å roa sig iaf, men nu bor man ju här i byhåla. Får väl kika på lite film, Gillar ju riktiga jej/tönt/fjortis (a välj vad du vill) filmer, kikade på bring it on all or nothing den nya av dem igår. den var ju härlig ville att den aldrig skulle ta slut. kikar bara på sådana filmer å komedi. oke beck är välla ett undantag. Så har jag fått aj i axeln, ingen aning om vad jag gjort men fick det idag iaf. Why me? Guud?

Nej nu vill jag ha min baby här, men han är ju på "fest",  hora oxså!


Tja snygging

Cheek to Cheek

Såå Chickt! jag säger då det. I love love love. Sahara hotnights låt cheek to cheek. Dö skön att cykla till.
Jag har ju inte skrivit på ettag, men finns ingen ursäkt i världen, det är ett absolut måste att skriva regelbundet, he.
 Ska försöka bättra mig. Jag kan väl berätta lite om vad som skett här omkring. 
Förra  torsdagen började jag jobba på mosstorp igen fram till idag. Sköj, storstädning, mindre kul, men det är soft där.  Men imorgon bär det av till bruket. börjar då kl 8 det är bra, slippa börja kl 6. Så på måndag börjar sommarjobbet, mån-fre å några lördagar. Cash come to me!  


Jag har ständingt nya "idoler" å just nu är det Pontiak:
Pontiak Johanzon www.myspace.com/pontiaknu  Lyssna på kille han är GRYM!

I lördags jobbade jag, åkte sen på kalas till sörping fira erica som fyllde 23. Sen blev det lite vin med frida. Så slutade det med att vi åkte till crownwell. Dansade å drack mer å mer, blev en å annan shot. Folk kunde inte sluta pilla på fridas tatto, Toapappret tog slut på toan men fick tjuva lite från killarnas toa. så spelade vi slotts jag spelade för en 50 lapp, var som högst uppe i 260 men sen blev det bara 145 kr. så gick lite plus. men frida spelade bort en hundring. VI hade tänkt att ta 5 bussen hem men beslutade att ta en taxi i stället. bra beslut eftersom det började regna. sen gick jag hem i regnet från frida inte en ända mänscha ute. hel mysigt bara jag & mitt parapbly. 

I veckan har det inte hänt alls så mycket har tränat, köpt present till pappsen, vart i stan med liza å hannah. ja det var väl allt :) sne har jag köpt lite blommor fin fint! 

Pys ana

Aint we all queens?

Lördag ja så var jag hemma hos hannah lite förparty, hon och jag. Sen bar det åt till Linköping, för en ute kväll på krogen. Vi tog en en cosmo på gulan, tillsammans med Jessica. Very nice. Under kvällen satt vi och snacka och skratta lite, så kommer någon brud fram å anklagar oss för att snacka skit om henne å hennes kompis, att vi typ skrattade åt dem, vilket vi inte gjorde.. verka cp, men iaf så vi försvara oss ju, så verkade hon fatta att vi inte skrattade åt dem. Hade lixsom inte ens märkt att de satt mittemot oss.

Sen fortsatte kvällen, glad och dansig. träffade en gammal klasspolare. å nån jävel som lukta bajs, hehe.
Å  vi hade verkligen skit kul. It was a five star evening!

Söndag så vaknade jag ca kl 10 och var allmänt seg å törstig drack en hel liter på en gång tror ja! Sen vid 12:15 åkte liza å jag till kyrkan. Daniels dop dag. Felica ville inte sitta still, så då blev hon ledsen å prästen sa då att hon fick gå om kring om hon ville. Då bröt "helvetet" ut, alla barnens bröjade springa om kring o leka. helt crazy. 
efter dopet var det lite fika å grejer, hos ingelas mormor( som föresten har världens coolaste hus)
Jag var helt borta under hela dagen. men det gick väl an ändå. När vi kom hem kikade jag å mikies på music and lyrics tyckte den var rätt härlig. så åt vi Pizza(fy skam) så var det dags att sova jag kunde knappt hålla ögonen öppna men mika kunde inte sova så han störde mig hela tiden för att han ville att jag oxså skulle vara vaken då. Han låg å sjöng å grejer,  så han höll mig vaken ettag men sen bums sare så somnade jag. gött!

Måndag vaknade jag av att felicia ropade(skrek) mitt namn, det var härligt. men mindre härligt var spräng huvudvärken som jag vaknade upp med. Den gick över rätt fort efter en stor Ipren. Vi åt lite frulle å gick sen en promenad.
Å nu så har pappa tvingat mig att klippa gräs, han har en hållhake på mig som han jämt kör - " annars får du inga pengar av mig unga dam" ja lixsom vad gör man. så himla tråkigt att klippa gräs.

chao

.

    


Ey mizza

sitter hemma hos hannah å pimplar lite gotti. (små slattar av allt möjligt,blir så med sen planering :)  )Men det är lite segt med drickat får dra igång ordentligt snart. Åå jag är lite solbränd(röd) på kinderna look like a maniack! snart utgång i linköping. yepp träffa jessica var ettag sen.


och KANSKE Fi-a man vet ju hur det kan bli =D...

nu ska vi dricka lite mer

Pyss

hade tänkt l'ägga in lite party bilder, men det blev fel, so sorry people. PUSS




RSS 2.0