I the Ferry-hoke


Filip!

Ikväll blire att se Gynning hos Filip & Fredrik. Det får inte missas.
Fredriks dotter pella är så jäkla söt med.

Idag ska jag träna det är säsongs avslutning för friskis inomhus i blacka.. attans så tråkigt. Blir att springa i skogen med syrran nu i sommar. O yes. Och snart blir det käk hos Pappa och Mamma smarrigt värre.

Här vare Tävling!

Tävling hos Pillan!

 

Nu lottar Pillan ut tofflor från Tov-tofflan

För att vara med och tävla ska du skriva din bloggs namn och din e-postadress i en kommentar i vilket inlägg som helst på Pillans blogg, du ska även lägga in en bild och en länk i din egen blogg. Tävlingen avslutas kl 12.00 den 31 maj.
Vinnaren får ett mejl av Pillan så var noga med e-postadressen.

Om vinnaren har fler barn får man köpa till tofflor till rabatterat pris 150:-

Vinnaren väljer färg ,storlek och dekoration

Tofflorna är stickade i garn av 100 % ull och sedan tovade. 

Tofflorna som är lite"större" har även halkskydd och resårband så att de sitter ordentligt på foten.

Maila om ni vill veta mer eller vill beställa tofflor i önskad storlek, färg och dekoration
[email protected]

Man behöver inte ha barn för att tävla, det är en perfekt present ju!

Lycka till!! :)

if you wanna be. .


Humör:
 lite sliten
Gjort: pluggat teori, varit och käkat hos morsan & farsan solat lite där med
Planer: plugga lite till
Ser på: tvätt stugan och en av mina grannar
Lyssnar på: SOAP is in the air ;)
Läser:
Körkortsboken
Dricker: inget
Äter: en klubba nyss(har blivit klubbtokigt)
Bästa: sommarn börjar närma sig
Sämsta: jobba imörrn
Katt: hon är ute och busar
Väder: soligt som faan

herre jesus


Så himla tråkigt att plugga... Jag dööööör jag har redan somnat två ggr när jag har pluggat på det här. Och alltid så försöker man hitta på något roligare att göra. . facket facket. .

Bästa skit



Nu ska jag dra till morsan och farsan och käka
-pys för faan

bonaqua

Shit jag diggar Bingo alltså, men Bingo rimer och katrin zytomierska har väl varit ihop i några månader eller nått och han har redan tattuerat in hennes namn. . Visst det är ju inte så svårt att göra ett kryss över namnet sen när det har brakat, som han gjort på sina andra jäntor. Jag skulle inte tycka det vore så kul om mika hade tattuerat in sina ex och sen bara gör ett kryss över då blir man ju påmind om de bruttorna hela tiden..men och åandra sidan så vet man ju att han är med just mig nu, men ändå.  Nae tur att inte mika har gjort några tattueringar säger jag bara. .
  
bingos blogg


rastaangels

Syrran och jag cyklade ner och sola förut, när vi skulle cykla hem så hade Lisa ingen luft på ett däck, så vi fick gå hem.. Säkert en ligistunge som luftat. .
Idag har jag tvättat med, eller jag håller på rättare sagt(hänger på tork) kl 7 blire styrketräning sen efter det blire plugg! Det är för härligt

  
Bilder från minnes i lördags


RSS 2.0