L.O.V.E

Fredag imorgon. helvete vad skönt. I helgen ska jag inte göra ett skit, bara va och njuta. Men det blir lite träning iaf. så inte bara slappa. Förut såg jag mammas pojkar. alltid lika bra och konstigt. synd bara att Izza åkte. Hon var bra tyckte jag. Såg inlåst med. värsta tv kvällen. Sista avsnittet nästa vecka måste ses. Hoppas det har gått bra för grabbarna. Gläppte lite till 3an med där det var Rosa bandet galan så skänkte lite pengar ditt. Ne nu är det väl dags att få lite gosömn. kolla på filmen up för sjuttielfte gången. Har inte kollat färdigt på den än.
Snart är det tisdag då är det Love♥ 

Mina luffarvantar. 100% mys  


AF

Kalas

Igår vart det kalas för syrran som fyllde år. hela 24 år. Det blev lite mys med släkt och vänner hemma hos Pappa och Mamma. God mat bjöds det på. Den smarrigaste smörgåstårtan i världen. Mm.. Lisa och jag åt en varsin bit idag med. I like. Här är lite bilder på the one and only.

 
            
           


Grattis Lisa


24 år idag ♥


Helmuttkol

Vill tacka lisa a.k.a stjärt som hjälper mig med min design som är under konstruktion. 

Nu blir det att åka in till stan. Ciao 


love we deal with

Humör: upp & ner mest ner
Gjort: arbetat & käkat
Planer: ringa mamma, möjligen åka in till stan.
Ser på: hösten
Lyssnar på: amy winehouse
Läser: Drömhem & Trädgård. Ego girl
Dricker: aqua
Äter: Godis
Bästa: snart Lisas födelsedag
Sämsta: 3 och inte 4
katter: Tilli sover i trappan & Trixi sover på mattan i vardagsrummet
Väder: höstigt
Dagens tanke: Varför är molnen svarta om natten men vita på dagen? - Lisa


Okt. 17, 2009

Igår tillbringade jag kvällen i mamma & pappas soffa. Vi tittade på idol och åt smarrigt snacks. Alltid lika trevligt att umgås med föräldrarna. Blev lite smschattande med mika också under kvällen. Han skulle åka till fjällräven idag. Får se om han hittar något snyggt.  Nu ska jag och kissarna äta frukost, vi har inte ätit än fast vi varit vakna sedan 7. Måste göra mig iordning med, det blir ett tripp till ikea idag.

V40 kontroll

Idag var jag med Lisa och Felicia och besikta v40. Den gick igenom såklart. Efter de besökte vi maxihuset. Innan vi åkte hem tog vi en snabbvisit på Antes jobb(felicias pappa) så Felicia fick åka lite truck. sen vart det käk hemma hos lisa. Smarrigt. Sen tog vi en varsin glass hemma hos mig. Sen resten av kvällen har jag tvättat. Så skoj. Sen får vi se vad som händer resten av kvällen. Ikväll flyttar jag upp till sovrummet igen. efter några dagar på soffan. inte för att jag klagar. Våran soffa är rätt skön. Får se hur länge Tilli håller sig på lådan nu!

  
 

Tänker på Morfar idag som firar sin 70års dag i
himlen♥

Muffanmys på torsdagen


Igår hjälpte mamma mig i trädgården. Tack snälla Mamma. Nu är det så såå fint :) Sen åkte jag hem till Pappa och Mamma och käka mat och bara mös hemma hos dem. Fick en liten stund ensam med Muffan. Men sen kom Lisa. Självklart ska muffan gå till lisa då. Surt, när sluta jag vara hennes favvo :(
Kvällen slutade med mammas pojkar. Så bäst. bra att tuttorna fick vara kvar.

Smooth criminal

Har varit ledig idag. Gick en promenad med Lisa förut. Sen gjorde jag smoothie. Gott! Ikväll står skivstång på schemat. Hoppas det gör
det i mitt med.  




do I really feel the way I feel

double caramel

Igår när Lisa var i affären, så hittade hon my favourite glass. GB har ju slutat sälja den i vanliga glassdisken. Men nu finns den som magnum mini. När jag var i affären förut köpte jag den. Magnum double caramel så god men så pytteliten

main version

Förut när jag skulle ta bort sminket. Så har jag två olika pads remover, som jag använder ibland när jag är lite lat. En för sminkborttagning och en för att ta bort nagellack. Och självklart tog jag den att ta bort nagellack med och börja kladda i ögonen! "fan vad dålig den här var" tänkte jag. sen såg jag att jag tagit fel. faan panik. men ingen större skada skedde. Som tur var är padsen utan aceton. Så det fick ändå blir en djuprengöring av ansiktet med min Rosenserien tillslut. 


absolute music 98

Var på tjejkväll igår hemma hos Hannah. Mitt glas bestod av cola. Men drack en alcoholfree öl till maten(ingen folköl, utan helt utan alkohol). Smakade precis likadant som en vanlig 5.3a Det var gott faktiskt. Kameran gick inte speciellt varm men några bilder blev det från gårdagen.



I want you back

Jaho sitter hemma har precis ätit frukost. Har jobbat på morgonen, blev klar tidig där så åkte hem och åt frukost innan jag ska börja jobba på det andra stället. börjar halv 12. Efter jobbet blir det städning hemma. Sen ska jag göra halsdukar. så man kan mysa i höst. Ikväll blire träning. Välbehävligt äre allt. nu har jag gått om Lisa.

HÖRS 


1:a gången






RSS 2.0