black


My new shoes

riddim



Blev lite party i fredags med bruttan tuttaa på bild, rockigt vare god dame
resten av helgen blev det lungt . robinson med syrran i lördags, träning och solning. .
Jag har solat en stund nu efter jobbet, höll på att somna ute, hade nog gjort det om jag inte lyssnat på bra musik..
Men jäkligt trött är jag, gick och la mig vid 12 nått sen var det nån som ringde och terra mika några gånger vid 3 men han svarade inte då, sen ringde människan igen vid 5, då svara mika.. då var det nån som ville dricka öl med han, man bara Idiot!!! Jag gick ju upp tio i fem, så var redan uppe. Men mika skulle ju inte gå upp än på ettag. Endel är ju crazy.. 

Men resten av dagen ska jag städa skitradhuset, behövligt är det.. Så blir det träning ikväll.

ses pullor 
  

Coooool rider

V.17 har börjat. Har tvättat idag, men så missade jag ändå en favvo tröja som de var fläkar på, typiskt! Men den skulle Lisa tvätta åt mig när hon tvättar på onsdag, ohh yes thanks:D Min måndag har väl inte varit så händelserik kan jag inte påstå direkt men har iaf gått en promenad till affären med syster lisa och hennes dotter felicia. Jag skippade träningen idag, har bara gått promenader idag. . Blir hårdstyrke imorgon istället och träning på onsdag.  
IFK har ju premiär match idag, de leder just nu med 2-1 mot Sundsvall. Heja heja!

Resten av kvällen blir det att kika på cooooool rider, alltså gristvåan!



















grease

Söndag, vaknade 12!! Har inte sovit så länge på år och dar. men jag gick och la mig vid halv 3 typ, men ändå 12.  .
Igår var det kalas för Felicia, som fyllde 3 år i torsdag,  många fina paket fick hon. .   Sen har det varit lungt och skönt i helgen. .i fredgs var jag hos mamma & pappa, igår var vi bara hemma och mös..  Det blev inget med Leika, vi lämnade tillbaka henne & hennes ägare bestämde sig för att behålla henne. Men nu är trixi glad iaf, busigare än någonsin. .
Nu ska jag dra och träna, bli lite svett!
  
FELICIA

new one i the family?


Just nu bor denna lilla vovve hos hos, leika. Härligt men trixi är mindre road. Vi skulle gärna vilja ha denna jycke men trixi och hon måste kunna komma överens. Kommer de överens så behåller vi henne. Annars skulle Mikas pappa vilja ha henne. Hon är världens snällaste, jäkligt stark med..he!

love love love


brillz

Ska hoppa in i duschen alldeles strax, ska till norrköping & hälsa på e vän, blir brillorna på idag tror jag.

skulle vara skönt att sitta på uteservering ta en öl.

Hörs då!


stay the night



men jag diggar den här mer asså.

i am the queen



Jag diggar den här asså, högsta vol.

dame´t!

april april! Inget spanien för min del hehe, nej för just nu tvättar jag kläder, disk väntar dammsugning också egentligen men inte idag. . sen blir det lite grill med mange och linda, första gången för mig iår. .Smakens! Så fint väder att man blir tokig! Sen ikväll ska jag på konstitutionsmöte. Min torsdag det. 
igår var jag på busfabriken med Mormor, felicia, lisa, emil, sebbe & annelie. Jätte skoj, lite läskigt att åka den stora ruschelkanan, lite ont i ryggen har jag med, klättra omkring med felicia var inte det lättaste där.


Nu ska jag hänga tvätt Tja tja


¡nos vemos!


Nu drar jag med syrran till Spanien i 3 månader, Tjarrååååååååååååå!

RSS 2.0