haha

Så jäkla kul, när jag var hos pappa och mamma idag så kolla pappa på speedwayen, haha så börja de slåss. Har aldrig varit med om att de har fajtats på speedway nån gång. kul vare ja jäklar:D 

solstingeling

Midsommar igår spenderades först på löfstad slott sedan hemma hos Mamma & Pappa. Där blev det en och annan cider, vi åt god mat och smarrig efterätt. 
Får se vad som händer ikväll, har inget planerat men hoppas på något roligt.
Bästa sommar plågan för i år;

the love im feeling

Älskar denna låt, har även den här som ringsignal, såklart

oke denna musik finns på många låtar men jag älskar den här versionen, diggar de andra med alot, exempel:

 

Uuh kräks

Idag när jag cyklade hem från jobbet på landsvägen, fridfullt, lite snorig, glad och nynnandes. Så precis bredvid vägen i gräset ligger en KO! Den var stendöd, hade öppna ögon som stirrade på mig med halvöppen mun. Fan vad scary, såg så hemskt ut. Där förstördes min dag, har fortfarande bilden kvar i huvudet. Stakars lille ko. 
 

blommor & bin



Humör:
 sliten, var förbannad förut med
Gjort: jobbat, gosat med trixi
Planer: plugga, handla mat
Ser på: skvaller/gnälltanterna som står vid tvättstugan
Lyssnar på: Gunter
Läser: teori
Dricker: Vatten
Äter: inget
Bästa: det pekar neråt
Sämsta: vädret
Katt: hon är en goldigger
Väder: bläigt

like fire tonight

Idag pluggar jag och lyssnar på den här feministen:

Men vart fasen är sommaren?

REGN ibland, ibland inte


borde vad?

Borde plugga, borde inte ha ätit den där glassen, borde skaffa nytt jobb, borde börja plugga, borde fixa en ny frilla, borde visa människor lite mer av mig själv, borde vara snällare, borde vara sparsamare, borde vara roligare, borde ruska om mig själv, borde klippa gräset, borde fixa i rabatterna, borde fixa altanen, borde vattna blommorna inne, borde sy lite, borde köra lite mer, borde sätta upp en tvättid, borde städa, borde sluta upp med det här. 
Istället borde jag vara jävligt stolt över mig själv den här veckan!  

RSS 2.0